CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jejak Musafir.. Tinggalkan jejak Tuan Hamba dan InsyaAllah Tuan Hamba akan Hamba jejaki.. ;)

August 5, 2010

Secebis Doaku...



Ya Allah.. 
Tuhan Yang Maha Pengasih..
Jika aku jatuh cinta, berikanlah cintaku kepada seseorang yang melabuhkan cinta kepadaMu...
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu..

Wahai Maha Penyayang..
Jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati orang yang hatinya bertaut kepadaMu..
Agar aku tidak jatuh ke dalam jurang cinta yang murah..

Wahai Maha Penyayang..
Jika aku merindu
Rindukanlah aku kepada seseorang yang merindui syahid di jalanMu..

Wahai Maha Pengasih..
Jika aku merindu, jagalah rinduku kepadaMu
Agar aku tidak lalai merindui syurgaMu..

Ya Allah..
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui isi hatiku ini..

Amin Ya Rabbal Alamin..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...